Du har ikke lagt til noen favoritter ennå.
For å legge til et produkt i favorittlisten: klikk på symbolet ♡
Opphør av salg fra 12/04/2024. Hvis du har en gaveboks, kan du fortsatt bruke den i løpet av dens gyldighetsperiode. Mer informasjon.
Følgende vilkår og betingelser ("vilkårene") gjelder for alle kjøpere og brukere (noen ganger referert til som "deg" eller "din") av gavekort som tilbys på www.godream.no eller GO DREAM-gavekort som tilbys fra butikker lokalisert i Norge (hver, en "butikk") og inngås mellom deg og Go Dream AS (heretter: "GO DREAM" eller "Selgeren"), et norsk-selskap. Kjøpet, innløsningen og / eller bruken av et hvilket som helst GO DREAM-gavekort utgjør endelig din aksept av disse vilkårene.
Kode / rabattkode / kampanjekode : refererer til rabattkodene, uttrykt i prosent eller som en engangssum, utstedt av GO DREAM og gyldig for kjøp av et kvalifisert produkt på nettstedet.
Dette kan inkludere koder distribuert av tredjepart som en del av en kommersiell transaksjon (heretter kalt "Spesifikk transaksjon").
Disse koder har følgende generelle egenskaper:
Disse egenskapene gjelder for alle koder, med mindre annet er angitt i reglene for den spesifikke transaksjonen du fikk koden gjennom.
Ved manglende overholdelse av vilkårene for bruk av disse koder definert i disse generelle vilkår, eller med reglene for den spesifikke transaksjonen, forbeholder GO DREAM seg retten til å forhindre bruken av disse koder og/eller å deaktivere alle produkter eller eiendeler som er anskaffet gjennom dette.
På www.godream.no kan du kjøpe gavekort til forskjellige produkter og / eller tjenester som tilbys av vårt nettverk av uavhengige tredjepartsleverandører (“tredjepartsleverandører”) (slike produkter og / eller tjenester som tilbys av tredjepart Partileverandører heretter kalt en "Opplevelse"). Disse gavekortene kan presenteres på flere måter, inkludert et gavekort i boksen, gavekonvolutt eller direkte via e-post som et e-gavekort. GO DREAM selger kun gavekort for opplevelser som tilbys av tredjepartsleverandører, og GO DREAM skal ikke anses som leverandør av opplevelsene. Når du løser inn et gavekort for en Opplevelse, skal det kun utgjøre en avtale mellom deg og tredjepartsleverandøren med hensyn til den opplevelsen.
Opplevelse som koster mer enn 10 000 NKK, kan ikke byttes eller forlenges. De kan ikke betales med en tilgodebevis, et wondercard, et gavekort eller et supercard, verken helt eller delvis.
På www.godream.no kan du kjøpe gavekort for opplevelser. Opplevelsen tilbys i form av et gavekort, pakket i en vakker eske eller en fin gavekonvolutt, eller i form av et e-gavekort levert via e-post. GO DREAM gavekort er et flerbruks gavekort og kan brukes i alle landene GO DREAM er representert i. Et flerbruks gavekort er et gavekort som kan brukes i land med forskjellige skatte- og momssatser. Vær oppmerksom på at entreprenøren bytter fra GO DREAM til de valgte leverandørene i bestillingsøyeblikket og kan være underlagt andre avgifter og moms.
Tilbage til toppenUnder betalingsprosessen kan du velge ønsket leveringsmåte. GO DREAM kan sende det kjøpte gavekortet til deg eller direkte til personen som mottar det. Hvis du bestiller før klokka tre (3) PM på en virkedag (mandag til fredag), vil GO DREAM sende det kjøpte gavekortet samme dag som bestillingen mottas. Bestillinger plassert i helger eller helligdager sendes neste virkedag.
Tilbage til toppenAlle GO DREAM-gavekortpriser skal være de samme, enten du kjøper gavekortet direkte gjennom GO DREAM eller fra en butikk. Hvis du kjøper gavekortet ditt på www.godream.no, vil du automatisk motta en e-postbekreftelse når du bestiller. Du kan se dine tidligere bestillinger og skrive ut en faktura ved å logge på GO DREAM-kontoen din. Du kan også sende en e-post til info@godream.com, og GO DREAM vil sende deg en kopi av bestillingsbekreftelsen din via e-post.
I sammenheng med sine retningslinjer for svindelforebygging, forbeholder selgeren seg retten til, etter enhver bestilling som er lagt inn på nettstedet, å be deg om eventuelle rettferdiggjørende dokumenter for å kunne validere bestillingen.
Du vil i dette tilfellet motta en e-post som informerer deg om at bestillingen din har blitt gjort til gjenstand for bekreftelse, og du vil da bli invitert til å sende de rettferdiggjørende dokumentene som er nødvendige for valideringen.
Hvis du ikke svarer på en forespørsel av denne typen innen en tidsramme på to dager etter forespørselen fra selgeren, vil dette automatisk føre til kansellering av den aktuelle bestillingen, uten at du har mulighet til å fremme noe krav i så henseende på et senere tidspunkt.
Kjøp av ethvert produkt utenfor selgerens nettsted eller offisielle distribusjonsnettverk, er under ditt eget ansvar og på din egen risiko.
GO Dream forbeholder seg retten til å deaktivere disse produktene hvis de mistenkes for – og/eller hvis det oppdages – straffbare handlinger, herunder svindel, fortielse av tyvegods eller bedrageri.
Denne deaktiveringen kan ikke under noen omstendigheter gi opphav til betaling av kompensasjon til deg / dens kjøper eller dens begunstigede. Kundekontoene som er involvert i mistenkte eller beviste brudd, vil også bli blokkert midlertidig eller definitivt.
Rabattkoder kan ikke kombineres med faste rabatter eller eventuel lønn på din profil. Faste rabatter kan ikke kombineres med rabattkoder eller eventuel lønn på din profil.Faste rabatter vil bli trukket fra prisen på valgt produkt når du legger produktet i kurven.
Tilbage til toppenI henhold til gjeldende lov er gavekort fra GO DREAM gyldige til fem (5) år fra datoen den ble utstedt.
Tilgjengeligheten, typen og prisen på gavekortene kan variere over tid. Gavekort innløst mer enn seks (6) måneder etter kjøpet vil være underlagt gjeldende tilgjengelighet av slik Opplevelse og kan være gjenstand for ekstra betaling. Et gyldig gavekort for en GO DREAM Experience kan alltid byttes ut til en annen GO DREAM Experience.
Tilbage til toppenGO DREAM har en fjorten (14) dagers returrett på alle kjøp. Innen fjorten (14) dager har du rett til full refusjon for ikke-innløst gavekort.
Tilbage til toppenVed å logge inn på GO DREAM-kontoen din med gavekortets ID-nummer og innløsningskode på www.godream.no på Activate Your Gift Card, får du tilgang til bestillingsinformasjon for den kjøpte opplevelsen. Hvert gavekort har et sammenhengende personlig ID-nummer og innløsningskode som genereres ved bestilling. Det kan være en ventetid for opplevelsesreservasjoner, så vær så snill å reservere på forhånd. Prisene kan endres etter seks (6) måneder, og en bestilling er bindende. Når en Opplevelse er booket, kan den ikke kanselleres eller endres. Du kan ikke bytte din erfaring mot en annen hvis du allerede har bestilt den. Gavekort må bringes til opplevelsesstedet. Ellers kan du bli belastet og / eller bli avvist på stedet.
Tilbage til toppenBetalinger skal skje på www.godream.no med Visa, MasterCard, eller, hvis gavekortet ble kjøpt i en butikk, direkte til butikken der gaven kortet ble kjøpt.
Ved betaling med kredittkort på nettstedet www.godream.no, vil debetingen gjøres umiddelbart på kjøpstidspunktet.
Gjeldende prisliste er avhengig av brukt kredittkorttype. Kostnaden vises i betalingsprosessen. Du har muligheten til å nekte betaling når du mottar kontoutskriften. Du har ingen egenandel i tilfelle kortet ditt blir misbrukt. Dine personlige data er strengt konfidensielle, og verken GO DREAM eller andre vil få tilgang til disse dataene. Beløpet for den valgte opplevelsen trekkes bare når gavekortene sendes fra GO DREAM. Det kan aldri trekkes et beløp større enn det du har godkjent.
Tilbage til toppenMed mindre eksplisitt ekskludert fra denne prisgarantien, vil GO DREAM prise den tredjepartsleverandøren som opplevelsen er innløst til, både på gavekort kjøpt på www.godream.no eller i en butikk, i samsvar med disse vilkårene. Hvis tredjepartsleverandøren tilbyr, ærlig og for allmennheten, den opplevelsen som er identisk med opplevelsen som dekkes av gavekortet ditt til en lavere pris enn det beløpet som er betalt for gavekortet (“rabattert pris”), vil GO DREAM betale til deg forskjellen mellom beløpet som er betalt for gavekortet og den nedsatte prisen som tilbys av tredjepartsleverandøren, forutsatt at gavekortet innløses hos en slik tredjepartsleverandør for slik Opplevelse senest seks (6) måneder fra kjøpsdato for gavekortet. Etter seks (6) måneder bærer du risikoen for prisendring fra tredjepartsleverandøren.
Tilbage til toppenBytte av et produkt
Du kan bytte ut produktet ditt mot en annen Opplevelse på GO DREAM www.godream.no gratis innen produktets gyldighetsperiode. Du kan bytte ut et produkt ved å følge instruksjonene og skjemaet på www.godream.no/recipient/register
Under ingen omstendigheter kan dette være refusjon.
Din angrerett og din rett til å veksle bortfaller hvis du allerede har bestilt opplevelsen din, kjøpt opplevelser for samme dag eller har erfaringer med spesielle forhold (f.eks. Å kjøpe 'Cinema Trip 1' eller 'Cinema Trip 2' for deg selv). Hvis en Opplevelse har begrensninger, vil dette alltid bli spesifisert separat i www.godream.no/kontakt.html byttetjeneste.
Hvis du oppfyller vilkårene og byttevilkårene, vil du motta en e-post som informerer deg om generering av en kreditt som tilsvarer verdien av det / de utbyttede produktene, med unntak av produkter som har fått fordel av tilpasningsgebyr. I dette tilfellet krediteres kreditten med beløpet for produktet, minus tilpasningskostnader.
Utvide et produkt (innen gyldighetsperioden)
Det er mulig å utvide produktet ditt ved å sende en melding til kundeservice innen produktets gyldighetsperiode. Meldinger kan sendes via e-post, telefon eller Facebook. Kundeservice må informeres før utløpet, siden et utløpt gavekort ikke kan aktiveres på nytt. For spørsmål angående utvidelse av produktet, vennligst skriv til oss på info@GoDream.com.
Hvis du oppfyller vilkårene for å dra nytte av utvidelsen, vil du motta en e-post som informerer deg om generering av en kreditt som tilsvarer verdien av det utvidede produktet (med unntak av 'Biograftur for 1' og 'Biograftur for 2 'Produkter som ikke kan forlenges utover ett år).
Opplevelse som koster mer enn 10 000 NKK, kan ikke byttes eller forlenges.
Kreditt
Kredittens gyldighetsperiode er seks (6) måneder fra utstedelsesdatoen. Kreditten blir fortapt hvis den ikke har blitt brukt i løpet av dens gyldighetsperiode fordi den under ingen omstendigheter kan forlenges.
Kredittene vil bare kunne brukes på nettstedet og vil gi rett til et produkt i elektronisk versjon.
Du kan imidlertid velge å kjøpe et produkt i fysisk versjon ved å betale ytterligere 100 NOK per produkt. Dette tillegget kan betales med kreditt. Anskaffelse av et produkt i en fysisk versjon vil ikke være mulig for produkter som bare finnes i en elektronisk versjon.
For produkter med personalisering i den fysiske versjonen, tillegges et personaliseringsgebyr i tillegg på 100 NOK, hvis beløp vil bli angitt under kjøpet.
Gyldighetsperioden for produktet som er kjøpt med kreditten, er den som er angitt når du kjøper produktet.
Når flere kreditter genereres i kontoen din, vil beløpet for hver kreditt akkumuleres for å danne en enkelt pott, hvor beløpet er delbart. Gyldighetsdatoen for hver kreditt løper imidlertid fra sin egen utstedelsesdato.
Kreditten kan brukes i flere avdrag i løpet av gyldighetsperioden hvis mengden av produktet er mindre enn kredittbeløpet. I dette tilfellet forblir kredittbeløpet større enn beløpet for produktet automatisk registrert i kontoen din. Hvis kredittbeløpet er utilstrekkelig sammenlignet med beløpet som skal betales for kjøpet av produktet, må du fullføre betalingen med en av de ovennevnte betalingsmåtene.
Som en del av kampen mot svindel er betaling med kreditt, helt eller delvis, utilgjengelig for noen ordre med en verdi som er større enn 5000 NOK. For å bruke kreditten sin, må kjøperen under betaling krysse av i bokstilbud for å bruke kreditten sin.
Kreditten kan ikke kombineres med en kampanje, kampanjekode eller rabattkode.
Som et unntak vil kreditten utstedt fra en børs være gyldig i en periode som tilsvarer den gjenværende gyldighetsperioden for produktet som er underlagt bytteprosedyren, og vil ha en gyldighetsperiode på minst seks (6) måneder fra utstedelsen.
Tilbage til toppenSom innehaver av gavekortet er du ansvarlig for misbruk eller uautorisert bruk av gavekortet. GO DREAM tilbyr å erstatte et gavekort hvis du kan oppgi kvittering for kjøp og gavekortnummer og gavekortet ikke er innløst. Ta kontakt med GO DREAM så snart du oppdager at gavekortet er tapt eller stjålet.
Tilbage til toppenDu har alltid 14 dagers angrerett når du handler hos GO DREAM. Angreretten gjelder opp til 14 dager fra kjøpsdato. Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten må du kontakte oss skriftlig med opplysninger om ordrenummeret på bestillingen din, gavekortets ID-nummer og innløsningskode. Vi trenger ikke selve gavekortet. Hvis du angrer kjøpet kontrollerer vi først at reglene er oppfylt. Verdien av Opplevelsesgavekortet vil refunderes til det betalingskortet som ble brukt ved kjøpet. Gavekortet annulleres i vårt system automatisk og vil ikke lenger kunne brukes. Angreretten bortfaller dersom du allerede har booket opplevelsen, innløst gavekortet eller hvis du har kjøpt en dagsaktuell Opplevelse, men det vil alltid fremgå under beskrivelsen av opplevelsen på hjemmesiden dersom det er særlige vilkår eller restriksjoner som gjelder.
Dersom gavekortet ble kjøpt i forbindelse med ombytte av et annet gavekort, eller du har betalt med et åpent gavekort, er det ikke mulig å få beløpet refundert. I dette tilfeldet vil de penge det er anvendt, bli overført til et nytt gavekort.
Er det foretatt en merbetaling, vil dette beløpet selvfølgelig bli betalt tilbake til kjøperens eget betalingskort.
Hvis du ønsker å returnere pengene dine til et gavekort kjøpt fra en av våre andre forhandlere, bør du henvise deg til butikken der gavekortet ble kjøpt for å få pengene tilbake. Merk at når gavekortet ditt er kjøpt i en butikk - det vil si ikke gjennom vår nettbutikk - er det butikkens rett til å kansellere.
Unntak for angerett
Det vil ikke bli refundert på billetter for en bestemt dato.
Hvis en Opplevelse er booket, utløper rettigheten til uttak.
Tilbage til toppenHvis du har hatt en negativ Opplevelse med en av våre tredjepartsleverandører, kan GO DREAM ikke holdes ansvarlig for dette. Enhver skade eller skade er underlagt tredjepartsleverandørens ansvarsbegrensninger. I tilfelle du ønsker å sende inn en klage, vennligst kontakt tredjepartsleverandørene direkte. Imidlertid, hvis du har en utilfredsstillende Opplevelse, må du gjøre GO DREAM oppmerksom på dette slik at GO DREAM kan hjelpe deg med eventuelle fremtidige klager. I følge loven må du kontakte GO DREAM innen rimelig tid etter at du har hatt en negativ Opplevelse; Det anbefales at du kontakter GO DREAM umiddelbart etter innløsning. Verken GO DREAM eller tredjepartsleverandøren skal holdes ansvarlig for et beløp som er større enn GO DREAMs gavekortverdi.
Tilbage til toppenPlease note that participation in some of the Experiences Cassociated with risk of injury. Participation in these Experiences is at your own risk. GO DREAM is not responsible for any injury or damage sustained from participating in these Experiences. Some of the Third-Party Providers will provide an insurance option, but you should always check your own insurance before participating in an experience.
Tilbage til toppenUansett noe til det motstridende, skal go dream og denne funksjoner, deres funksjoner, representanter, agenter, kontraktører og ansatte ikke være ansvarlig eller ansvarlig med hensyn til noe tema, vilkår, eller antaler forsømmelse, streng ansvar eller annen teori: (a) for enhver kjøper eller bruker av gavekortene, deres deltakelse i en hvilken som helst Opplevelse eller deres innløsning av gavekortene for noe produkt eller tjenester som tilbys av produktet eller ansvar relatert til eller oppbevaring av noe av det foregående (b) for alle indirekte, eksemplar, tilfelle, spesielle eller folkeskader eller for tap av resultat eller inntekter (c) for alle spørsmål uten dommenes rimelig kontroll; eller (d) for alle beløp som, sammen med beløp tilknyttet alle andre krav, overstiger prisen betalt for gavekortet, i alle faktorer, kjøper eller ikke butikk er rådet til muligheten for slike skader.
Tilbage til toppenCOOKIES
Bare informasjon om brukerens surfing lagres (f.eks. Et brukernavn som er opprettet for pålogging til nettstedet). Du kan angi at nettleseren din skal varsle deg når du mottar en informasjonskapsel, eller du kan velge å deaktivere informasjonskapsler helt. Informasjonskapsler brukes bare til å gjenkjenne datamaskinen din. Det finnes to typer informasjonskapsler. Den første er øktcookies, som holder oversikt over varer som er plassert i handlekurven under navigering på nettstedet. Disse lagres ikke på datamaskinen din og forsvinner når du lukker nettleseren. Den andre typen informasjonskapsel er en permanent informasjonskapsel. Disse lagres som en tekstfil på datamaskinen din i omtrent en måned. Disse gjør det mulig for serveren å gjenkjenne datamaskinen din neste gang du logger på GO DREAMs nettsted. På www.godream.no brukes informasjonskapsler for å optimalisere og skreddersy din nettsideopplevelse, noe som gjør opplevelsen din enkel og enkel.
STATISTIKK
Statistikk brukes på www.godream.no. Dette betyr at et statistisk system samler inn informasjon for å lage en statistisk modell for hvor mange besøkende et nettsted har hatt, hvor de kommer fra, og hvilken del av nettstedet som ble besøkt.
DIN PERSONLIGE INFORMASJON
For å inngå en avtale med GO DREAM, må du registrere deg med følgende personlige opplysninger: Navn, adresse, telefonnummer og e-postadresse. Personlig informasjon brukes til å fullføre kjøp eller tilby tilleggstjenester. Informasjonen brukes også av GO DREAM for å bli mer kjent med deg og andre brukere av nettstedet. Denne bruken kan omfatte studier og analyser rettet mot å forbedre våre produkter, tjenester og teknologier, og vise innhold og annonsering som er tilpasset dine interesser ved hjelp av Google Analytics og Trustpilot. Personlig informasjon registrert med GO DREAM lagres i fem (5) år, hvoretter dataene slettes. Når du samler inn personlig informasjon via www.godream.no, må GO DREAM sørge for at det alltid skjer når du gir ditt samtykke, slik at du blir informert om nøyaktig hvilken informasjon som samles inn og hvorfor. Informasjonen som leveres til GO DREAM skal ikke overføres eller selges på annen måte til tredjeparter enn beskrevet, og GO DREAM skal ikke registrere sensitiv personlig informasjon. Når du er registrert hos GO DREAM, har du alltid rett til å motsette deg registreringen. Du har også rett til å inspisere informasjonen som er registrert om deg. Disse rettighetene gis til deg i henhold til personopplysningsloven. Hvis du vil be om mer informasjon om dette eller et beslektet problem, kan du kontakte GO DREAM.
Tilbage til toppen