• GRATIS BYTTE
  • 2 ÅRS GYLDIGHET
  • Kundeservice
  • Partner logg inn

Reklamasjon


Skulle du mot forventning få en negativ opplevelse hos en av våre samarbeidspartnere skal du straks reklamere direkte til denne. Samarbeidspartneren står selv ansvarlig for innhold og utførelse av opplevelsen.
Det skjer heldigvis sjelden, men hvis du ikke er fornøyd, ønsker å fremme en klage, eller du har andre synspunkter du ønsker å dele med oss, kan du ta kontakt på følgende e-post. ( e-postadressen). Gi oss en nøyaktig beskrivelse av hva som har skjedd, oppgi ID-nummer og innløsningsnummer på ditt gavekort, så skal vi ta kontakt med vår samarbeidspartner og fremme klagen.

Du kan også benytte dette skjemaet: 

 

Opplevelse (Fullt navn)*
Dato for opplevelse *
Gavekort ID nummer *
Innløsingskoden  *
Navn *
Adresse *
Postnummer *
By/Sted *
Telefonnummer *

Beskrivelse

Personlige opplysningerLukk